Odpowiedz 
21.02.21
Autor Wiadomość
gacek Offline
Użytkownik

Liczba postów: 1,354
Dołączył: 10-05-2009
Skąd: Nowy Sącz
Post: #1
21.02.21
Dwie rzeczy , nazwijmy to techniczne :
1) można już przeglądać nowy rozkład jazdy ważny od 14 marca - zwraca uwagę bardzo długi czas kursowania ZKA , od 6.IV do 17.V - aż 1,5 miesiąca (!)
2) na stronie onet podróże pojawił się artykuł zatytułowany "jak wygląda podróż pociągiem z Krakowa do Zakopanego" , warto przeczytać , ktoś opisał podróż zwykłym pociągiem Polregio - 30511/0 , obsługa przez ED72.
21-02-2021 15:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Przemekns Offline
Użytkownik

Liczba postów: 104
Dołączył: 05-11-2019
Skąd: Nowy Sącz
Post: #2
RE: 21.02.21
Rozumiem, że to pierwsze i ostatnie zamknięcie związane z budową obwodnicy Tuchowa?
22-02-2021 00:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
gacek Offline
Użytkownik

Liczba postów: 1,354
Dołączył: 10-05-2009
Skąd: Nowy Sącz
Post: #3
RE: 21.02.21
Oby. A ja nie rozumiem po co zamykać całą linię 96 (i 105) aż na 1,5 miesiąca (!). A co jeśli w tym czasie powróci szkoła średnia ? To kto wybierze wtedy "pociągi" ? Wszyscy wybiorą busy ! A jak je wybiorą to już do pociągów nie wrócą. A nawet gdyby nie powróciła nauka stacjonarna w szkołach średnich w tym czasie to i tak jest już PO KOLEI bo jak wiadomo prawie nikt z tych resztek pasażerów którzy teraz jeżdżą nie będzie chciał się męczyć z ZKA. Jak kolej chce się odbudować ? Można zrozumieć komunikację zastępczą w Tuchowie i tamtym rejonie w związku z ważną inwestycją drogową ale to ZKA powinna być MAX. na odcinku Tarnów - Gromnik. Co takiego będą robić na pozostałym 120-km odcinku że MUSI być wyłączony aż przez 1,5 miesiąca... ?
Wszystko wraca do sytuacji sprzed zamknięcia mostu heleńskiego.
22-02-2021 15:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Przemekns Offline
Użytkownik

Liczba postów: 104
Dołączył: 05-11-2019
Skąd: Nowy Sącz
Post: #4
RE: 21.02.21
Święta prawda, aczkolwiek brak wahadeł na Piwniczną daje nadzieję na zapowiadane modernizacje dworców i peronów w Dolinie Popradu, Starym Sączu, Rytrze itd.
22-02-2021 16:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Exile Offline
Użytkownik

Liczba postów: 359
Dołączył: 05-03-2011
Skąd:
Post: #5
RE: 21.02.21
Zwyczajnie nie ma kasy, a takie półtora miesiąca wożenia powietrza busem zamiast pociągiem to milionowe oszczędności. Myślicie, że skąd kasa na te tarcze i zwolnienia z ZUS? Można dodrukować, owszem, ale cięcia i oszczędności też muszą przyjść...
23-02-2021 12:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
mojżesz Offline
Członek NSMK

Liczba postów: 750
Dołączył: 23-11-2009
Skąd: Nowy Sącz
Post: #6
RE: 21.02.21
Tylko po co budować dworzec np. w Łomnicy gdzie pasażerów i pociągów jest mało. Mogę zrozumieć remont w Piwnicznej Zdrój pod ewentualne otwarcie kasy, czy remont Piwnicznej aby zlikwidować nastawnię (przenieść urządzenia sterowania ruchem do głównego budynku, zautomatyzować je) przystosować peron dla niepełnosprawnych. Ten projekt to właściwie chyba po to aby gdzieś wyrzucić pieniądze.
23-02-2021 14:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
sbialon1 Offline
Użytkownik

Liczba postów: 51
Dołączył: 14-12-2020
Skąd: Gorlice
Post: #7
RE: 21.02.21
Co jeszcze warto zauważyć, prawdopodobnie od maja do czerwca będzie prowadzony remont odcinka Biecz - Siepietnica z wymianą podkładów i torów. Ma to wyeliminować ograniczenia, które tam swego czasu zostały nałożone.
26-02-2021 08:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do: